Υπηρεσίες που Παρέχουμε !



Υπηρεσίες που Παρέχουμε : 1. Αρχιτεκτονικές μελέτες, Νέα και Υφιστάμενα κτίρια-Οικονομικές τιμές. Επικοινωνήστε μαζί μας για προσφορά, 2.Άδειες λειτουργίας - Υγειονομικού ενδιαφέροντος - Λοιπών Επιχειρήσεων, Όλες οι άδειες έναρξης, λειτουργίας καταστήματος από 900 ευρώ , περιοχή Αττικής, 3.Ενεργειακά Πιστοποιητικά - Πιστοποιητικά Ενεργειακής Απόδοση, Από 75 ευρώ στην περιοχή Αττικής, 4.Βεβαιώσεις Μηχανικών, Βεβαίωση για συμβόλαια, Βεβαίωση Νομιμότητας από μηχανικό, από 100 ευρώ για μεταβιβάσεις , Γονικές παροχές στην περιοχή Αττικής, 5.Εξοικονόμηση κατ' οίκον - πρόγραμμα εξοικονομώ για ΑΤΤΙΚΗ, Αναλαμβάνουμε όλες τις εργασίες - Ανακαινίσεις για όλους, 6.θέλετε να ανακαινίσετε κάποιο χώρο? Μελέτη, κατασκευή, Οικονομικές τιμές Επικοινωνήστε με εμάς για προσφορά, είμαστε κοντά σας, πολύ οικονομικά, 7.Τακτοποίηση αυθαιρέτων στην Αττική, υπεύθυνα, γρήγορα, οικονομικά από 500 ευρώ ,τηλ. 2130235013, 8. Αρχιτεκτονική ,Διακόσμηση - Σύγχρονο design ,Οικονομικές τιμές, Επικοινωνήστε με εμάς για προσφορά, είμαστε κοντά σας, πολύ οικονομικά

11 Μαΐ 2014

Τι πρέπει να προσέχουμε όταν ξεκινάμε ένα Κατάστημα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος .




Αγαπητέ φίλε

Αν προτίθεσαι να εκτελέσεις κάποια εργασία που άπτεται του γνωστικού μας πεδίου και είναι από αυτές που αναφέρονται στη σελίδα υπηρεσίες ή «ποιοι είμαστε» της http://www.advice4u.gr , ρίξε μία ματιά και αν θέλεις επικοινώνησε μαζί μας .
Σε ευχαριστώ
Παντελής Παπακωνσταντίνου
τηλ.2105447421 , mail: info@advice4u.gr


Όταν θέλουμε να ανοίξουμε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος , το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να βρούμε τον κατάλληλο χώρο , και αφου μας κάνει η θέση και το ενοίκιο ,σημαντικό να γνωρίζουμε  αν “βγαίνει” η άδεια  λειτουργίας .
Τα σημαντικότερα κριτήρια που πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας όταν ξεκινάμε το ψάξιμο να νοικιάσουμε ένα χώρο που θα προορίζεται για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος  είναι:
1. Ψάχνουμε τον κανονισμό της πολυκατοικίας ( εάν το κτίριο είναι πολυκατοικία). Αν ο κανονισμός επιτρέπει ( ή δεν απαγορεύει ρητά ) την ίδρυση και λειτουργία του καταστήματος που μας ενδιαφέρει , τότε  είναι πολύ δύσκολο κάποιος ένοικος από την οικοδομή να μας φέρει δυσκολίες στη συνέχεια .
Αν δεν υπάρχει κανονισμός , τότε ερχόμαστε σε επαφή με τον διαχειριστή της πολυκατοικίας και εξασφαλίζουμε απόφαση γενικής συνέλευσης ότι έχουμε την συναίνεση της πλειοψηφίας των ιδιοκτητών της πολυκατοικίας . Αυτό γίνεται  με την υπογραφή μιας υπεύθυνης δήλωσης από τον διαχειριστή . Αν δεν υπάρχει και διαχειριστής υπογράφει ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού .
2. Κάθε κατάστημα αποτελείται από διάφορους χώρους ( πχ  χώρος τραπεζοκαθισμάτων, παρασκευαστήριο  , w.c. ) , που απαιτούν  μια  ελάχιστη επιφάνεια , ανάλογα με τον αριθμό  τραπεζοκαθισμάτων .
Επομένως , βεβαιωνόμαστε ότι το  κατάστημα προς ενοικίαση πληροί τις προϋποθέσεις  να στεγάσει όλους τους χώρους που απαιτούνται για την λειτουργία του .
3. Ψάχνουμε τα πολεοδομικά θέματα .
Ζητάμε  από τον ιδιοκτήτη αντίγραφα της αδείας και της κάτοψης από τον φάκελο της πολεοδομίας ( αν δεν τα έχει τα αναζητάμε) . Στην συνέχεια ένας  μηχανικός που γνωρίζει αυτά τα θέματα , θα πρέπει να κάνει αυτοψία στον χώρο για να διαπιστώσει εάν η υπάρχουσα κατάσταση συμφωνεί με τα σχέδια της πολεοδομίας .
και συγκεκριμένα :
α. Εάν υπάρχουν πολεοδομικές παραβάσεις  ( αυθαίρετα , χώροι που δεν εμφανίζονται , χώροι που εμφανίζονται διαφορετικά )
β. Εάν απαιτείται αλλαγή χρήσης
γ. Εάν απαιτείται  άδεια και ποιου είδους  για τις εργασίες που πρόκειται να γίνουν (  άδεια εσωτερικών διαρρυθμίσεων , έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας  )
δ. Εάν απαιτείται έγκριση από  άλλη υπηρεσία .
Αν απαιτείται η τακτοποίηση κάποιου τμήματος του καταστήματος ή γενικά η έκδοση μιας οικοδομικής άδειας από την πολεοδομία αυτό επιβαρύνει το κόστος και μεγαλώνει τον χρόνο έκδοσης της άδειας ίδρυσης και λειτουργίας του καταστήματος .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Who is among us